קידום אתרים אורגני

קידום אורגני, הקרוי פשוט קידום אתרים, הוא כנראה המוצר הכי חשוב שיש כיום בתחום האינטרנט. בתחילתו של האינטרנט, כאשר מספר האתרים שהיו באוויר היה מועט יחסית, לא היה שום צורך בקידום אורגני. היו רק עסקים בודדים שהיה להם אתר אינטרנט, כך שהיה די פשוט למצוא את האתרים הללו. המצב הזה השתנה ללא היכר ולא יחזור עוד לעולם. מספר אתרי האינטרנט עולה ועולה בקצב של טור הנדסי עד שמגיעים למצב שבו חיפוש מסוים בגוגל יכול להניב מיליונים רבים של תוצאות.

הפתרון- קידום אורגני: הפתרון הוא ממש פשוט, להשתמש בחברת קידום אתרים שמציעה שירותי קידום אורגני, שתוכל להביא את האתר שלכם למקום שבו הגולשים יוכלו להיחשף אליו. כיום קיימות חברות רבות המתמחות בנושא של קידום אורגני. מטרתן היא להביא את האתרים של הלקוחות שלהן לדף הראשון בתוצאות החיפוש, במילות המפתח הרלוונטיות לאתר.

רקע: רשת האינטרנט נבנתה מתחילתה בצורה של אתרים הממליצים אחד על השני. אתר בנושא מסוים המעוניין להמליץ על אתר מעניין נוסף בתחום או אתר מעניין בכלל, היפנה קישור לאתר המומלץ. בצורה כזו הגולשים יכלו ליהנות מעוד מידע מועיל, לפחות בעיני בעל האתר הראשון. לאחר שהאינטרנט צמח וקמו אתרים מתחרים רבים בכל תחום, בעלי אתרים וחברות קידום אתרים חיפשו דרך להתקדם בתוצאות החיפוש וכך נולד קידום אורגני, כשהרעיון העיקרי מאחורי קידום אורגני היה ליצור רשת של קישורים "הממליצים" על האתר המקודם, כדי ליצור לו מראה של "פופולאריות" בעיני מנועי החיפוש המדרגים אתרים.
כאשר מנועי החיפוש, מבחינים שאתר מסוים זוכה להמון המלצות מאתרים אחרים בתחום, הם מדרגים אותו גבוה בין תוצאות החיפוש, מתוך הנחה שהוא אתר איכותי. כמובן שקידום אורגני מבוסס על עוד הרבה רכיבים אחרים העוזרים בשיפור הדירוג, אך יצירת הקישורים היא הלב של קידום אורגני.

מחירים: מחיריו של קידום אורגני משתנים בין החברות השונות. חברות גדולות בעלות הוצאות תפעוליות נרחבות, יצטרכו לגבות יותר כסף כדי לממן את כל ההוצאות השוטפות שלהן. כמובן שאתכם זה לא צריך לעניין. תחפשו אחר חברות קידום אורגני טובות, בעלות רקורד של הצלחות, שמחזיקות מבנה תפעולי רזה, שלא מעמיס את העלויות על הלקוח. חברות בעלות מבנה תפעולי רזה עם מוניטין בתחום קידום אורגני, יכולות להעניק שירות מעולה וקידום אורגני איכותי, היישר אל ראש תוצאות החיפוש.


נשמח לשמוע את דעתכם על המאמר

תגובות התפרסמו למאמר זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *