קידום בגוגל – כולם רוצים תוכן עדכני, אבל איפה מוצאים אותו?

במאמר הקודם סיפרנו לכם על חשיבותו של התוכן העדכני באתר שלכם ועל כך שאי אפשר לוותר על עדכון האתר והעשרתו בתוכן חדש על בסיס קבוע. עכשיו אתם וודאי תוהים איפה מוצאים את התוכן העדכני הזה ואיך מייצרים אותו.

מי שמעוניין בתוכן עדכני יכול לבחור אחת משתי אפשרויות: ליצור בעצמו את התוכן העדכני לאתר שלו או למצוא בעל מקצוע או חברה שתיצור בשבילו את התוכן העדכני.

ייצור עצמי של תוכן עדכני הוא אפשרי אבל הוא איננו פשוט. אפשרות אחת היא שבעל האתר יכתוב בעצמו מאמרים ועדכונים ובחברה שיש בה מספר עובדים אפשר אפילו למצוא מישהו שייקח את זה על עצמו. הבעיה עם הגישה הזו היא שמדובר בגישה לא מקצועית לנושא – מי שלא מבין בכתיבת תוכן איכותי עלול ליצור תוכן פגום, לא איכותי וכזה שיפגע בתדמית האתר. כמו שאנחנו פונים לבעל מקצוע כדי שיתקן לנו את המכונית, גם בתחום של כתיבת תוכן עלינו לפנות לבעלי המקצוע.

אנחנו בעלי המקצוע – המומחים לכתיבת תוכן עדכני ואיכותי עבור אתרים באינטרנט.

עבור הלקוחות שלנו אנו מציעים כמה סוגים של כתיבת תוכן – בהתאם לבחירת הלקוח ולפי מה שמתאים לו בצורה הטובה ביותר. קודם כל, הלקוח יכול לבחור באחת משתי גישות לכתיבת התוכן האיכותי

שירותי עריכה והגהה

אתה תכתוב ותייצר את התוכן בהתאם למה שאתה רוצה ואנחנו נערוך את התוכן – נוודא שאין שגיאות כתיב וניסוח, נסדר אותו ונשכתב אותו מעט בהתאם לצורך.

אם בתוך החברה שלך קיים צוות שמסוגל לכתוב חומר ברמה הראויה, אנחנו ממליצים להיעזר בשירותי העריכה שלנו על מנת להתאים את המאמר לא רק לקוראים אלא גם לאלגוריתם החיפוש של גוגל

כתיבת תוכן

אפשרות אחרת היא להשאיר לנו את העבודה הזאת ולתת לנו לעשות את מה שאנחנו יודעים לעשות הכי טוב. אנחנו נכתוב, נערוך ונפרסם את התוכן ונדאג לכך שהאתרים שלך יישארו עדכניים, מעודכנים ואהובים על ידי גוגל והגולשים כאחד.

התוכן שאנחנו מציעים יכול להיות מגוון מאוד וישנם סוגים שונים של תוכן שאותם אנחנו מציעים ללקוחות שלנו. הנה כמה סוגים של תכנים שמתוכם אפשר לבחור את התוכן המתאים לך:

מאמרים מבוססי מלל

מאמרים שמבוססים על המילה הכתובה וכתובים בסגנון שהוא בעיקרו טכני ואינפורמטיבי גם אם הוא כתוב בצורה רהוטה ומעניינת. בסגנון הזה ישנם שני סוגים עיקריים של מאמרים:

מאמר הסברים או מאמר "מה"

מאמר שעוסק בתחום שלך ומציע יסודות, הסברים, עקרונות וכן הלאה למען הגולש שמבקש לדעת ולהכיר יותר את הנושא הנידון. למשל: עבור אתר שעוסק בביטוח רכב – "מונחי יסוד בתחום הביטוח."

מאמר טיפים או מאמר "איך"

מאמר שעוסק בנושא מתוך התחום שלך ומציע לקורא טיפים שונים שיכולים לעזור לו או הסבר איך לעשות משהו מסוים. למשל: עבור אתר שמשווק מתקני גריל – "איך מנקים את הגריל אחרי השימוש."

 מאמר טיפים "איך מנקים את הגריל אחרי השימוש"

לקריאת המאמר לחצו כאן

מאמרים שמשלבים מלל ותמונות

מאמרים מהסוג הזה משלבים בתוך המלל גם תמונות ש"מרעננות" את התוכן והופכות אותו למעט קליל יותר והרבה יותר ויזואלי. הסגנון עשוי להתרחק מעט מהטכני ולהתחיל להתקרב אל החווייתי. בסגנון הזה ישנם שני סוגים עיקריים של מאמרים:

מאמר רעיונות או מאמר "מה עוד"

מאמר שמציע לגולש מגוון של דברים שהוא יכול לעשות עם המוצר או השירות שלך. מאמרים מהסוג הזה עשויים להתרחק מעט מנושא הליבה של האתר ולגעת בנושאים משיקים. הם גם מציעים זוויות חדשות להסתכלות על מוצרים קיימים והשימוש בהם. למשל: עבור אתר בנושא סוככים – "הצללה לגינה – בגרסת הילדים"

מאמר רעיונות  "הצללה לגינה – בגרסת הילדים"

לקריאת המאמר לחצו כאן

מאמר בנושא קרוב או מאמר "מסביב"

מאמר שנוגע לתחום שבו אתה עוסק אך איננו חלק ממנו אלא רק קשור אליו. למשל: מתכון בתמונות להכנת מאכל מארץ מסוימת עבור אתר שעוסק בטיסות וטיולים מאורגנים או מאמר על חיסכון בדלק עבור חברת השכרת רכב.

 מאמר בנושא קרוב או מאמר "מסביב"

לקריאת המאמר לחצו כאן

מאמרים מבוססי תמונות

מאמרים מהסוג הזה בנויים מסביב לתמונות וסרטונים שמהווים את הבסיס למלל – למילה הכתובה. הסגנון שלהם חווייתי יותר והצד הוויזואלי הוא בעל חשיבות רבה. בסגנון הזה ישנם שני סוגים עיקריים של תוכן:

מאמר וויזואלי או מאמר "תראו איזה יופי"

מאמר מהסוג הזה יכול להיות קשור באופן ישיר או עקיף לתחום העיסוק שלך. הוא מבוסס על  תמונות רבות ומלל מועט ונועד לתת לגולש חוויה וויזואלית. למשל: עבור אתר שעוסק בעיצוב גינות – "גינות מדהימות מרחבי העולם." עבור אתר של גן אירועים – "רעיונות לספרי אורחים מיוחדים לאירוע שלכם"

מאמר וויזואלי או מאמר "תראו איזה יופי"

לקריאת המאמר לחצו כאן

מאמר קליל או מאמר "תראו איזה מגניב"

מאמרים מהסוג הזה הם ברוב הפעמים קשורים רק באופן עקיף לתחום העיסוק שלך. הם מבוססים על רעיון משעשע, סרטון ויראלי, טרנד אינטרנטי, מוזרויות מרחבי העולם, תמונות מיוחדות וכן הלאה. הם מושכים תנועה לאתר ובעלי פוטנציאל ויראלי. למשל: עבור אתר של חברת ג'קוזי וספא  – "גאדג'טים מגניבים לג'קוזי ולספא הביתי"

מאמר קליל או מאמר "תראו איזה מגניב"

לקריאת המאמר לחצו כאן

אנחנו מתמחים ביצירת תוכן איכותי ועדכני בכל הסגנונות ומכל הסוגים. כל מה שנותר ללקוח לעשות הוא לבחור את הסוג והסגנון המתאימים לו. כיוון שאנחנו יודעים שהבחירה קשה, אנחנו מוכנים גם לייעץ לכם ולסייע לכם לקבל את ההחלטה הנכונה.

בואו להכיר את קידום אתרים חצי חינם שיש באפשרותנו להציע והצטרפו לקהל הלקוחות המרוצים שלנו!


נשמח לשמוע את דעתכם על המאמר

תגובות התפרסמו למאמר זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *