קידום אורגני – איך להשתמש בפינטרסט, ולמה

קודם כל, מה זה פינטרסט ולמה זה טוב? . פינטרסט הוא אתר שנועד לאיסוף, ארגון ושיתוף תמונות. הכוח המניע של האתר הוא תוכן ויזואלי: תמונות, תמונות ועוד תמונות. ראיתם תמונה שמצאה חן בעינכם ברשת? נעצו אותה ...

קרא עוד

שיווק במדיה חברתית – למה דף הפייסבוק שלכם הוא לא רציני

זה לא תמיד נעים לשמוע, אבל מבט חטוף על מרבית הדפים העסקיים בפייסבוק – אלה שמסתמכים על הרשת החברתית בשיווק העסק שלהם – מגלה שהדף הוא, איך לומר זאת בעדינות, ממש לא רציני. Source: blog.hepcatsmarketing.com ...

קרא עוד

שיווק בפיסבוק – למה אנשים לא אוהבים את דף הפייסבוק שלך?!

אין דבר משמח יותר עבור בעל עסק המחזיק דף פייסבוק (או זה המקדם אותו עבורו) מלראות את מספר הלייקים והעוקבים גדל. אתם שמחים לדעת שמאמצי השיווק שלכם עובדים וחוגגים כל נקודת מפנה עם המעריצים שלכם ...

קרא עוד

עשה ואל תעשה בפייסבוק: באילו תמונות אסור להשתמש בפרסום ממומן

אם החלטתם להתנסות במודעות ממומנות כדרך לפרסם את העסק שלכם בפייסבוק, אינכם לבד. עסקים רבים פונים לאפשרות זו, על אף הרתיעה הטבעית מלשלם על דברים שבעבר קיבלנו בחינם. היום, פרסום סטטוס בדף הפייסבוק שלכם יגיע ...

קרא עוד

כלים לקידום אתרים – הוספת מיקרו דאטה למתכון

מאז שבגוגל החליטו לצאת בפרויקט המידע המובנה – Microdata – בשיתוף עם http://www.schema.org/ , הפרטים באתרי האינטרנט נהפכו ברורים וקריאים יותר ל"עכבישים" של מנועי החיפוש והמנוע הראשי והמעניין מכולם גוגל. מה זה נותן לנו בעצם? ...

קרא עוד

שיווק בפייסבוק כחלק מקידום אתרים

היום, לכל חומר ניקוי יש דף מעריצים בפייסבוק. הגולש הממוצע מוצף בפניות והצעות וחיזורים ואין שום סיבה שהוא יחליט לבלות את זמנו הווירטואלי דווקא במחיצת המותג שלך. אין שום סיבה? בודאי שיש. בעזרת כמה טיפים ...

קרא עוד

קידום אתרים בגוגל באמצעות תוכן – חלק ב'

בחלק א' של המאמר עסקנו בקידום אתרים בגוגל באמצעות תוכן. בואו נמשיך לחפש דרכים ליצירת תוכן עדכני ואיכותי בימים הקשים שבהם אנחנו מתקשים למצוא נושאים לכתיבה. הפעם נתרכז בדרכים שיכולות לעזור לנו לעורר את ההשראה ...

קרא עוד

קידום אתרים ועבודה מהבית

בתחום העבודה ברשת, בין אם זה קידום אתרים , עיצוב אתרים, שיווק ברשת או תחומים נוספים, מקובל מאוד שרבים מהעובדים הם פרילנסרים. בעולם שבו כל אדם הוא עולם ומלואו, גם הפרילנסרים אינם זהים אבל יש ...

קרא עוד

קידום בגוגל באמצעות תוכן – חלק א'

מצד אחד הסברתי לכם כבר כמה חשוב שיהיה לכם באתר תוכן עדכני (ממש כאן) . מצד שני, ברור לכולנו כמה חשוב שהתוכן יהיה גם איכותי. עכשיו נותר רק לתהות איך מוצאים מספיק נושאים לכתוב עליהם ...

קרא עוד

קידום אתרים באמצעות תוכן – גם בעסקי האינטרנט טרי זה טוב

השקעת בבניה של אתר חדש, עיצבת אותו בצורה מרהיבה וחדשנית, חשבת על מיתוג על קהל-יעד, הצבעים נכונים, הפונטים מדויקים, אין תקלות ואין טעויות והשימוש בו נוח ומזמין. זהו, אפשר לשבת בנחת ולהירגע. נכון? אז זהו, ...

קרא עוד