בשנים האחרונות יש תחושה שאנו נכנסים לעידן מתקדם בשיווק דיגיטלי, לפחות עבור עסקים גדולים. בוודאי יצא לכם לקרוא מאמרים רבים, המספרים על חברות, שהצליחו להעלות את המכירות שלהן, בעקבות מסעות פרסום מוצלחים בעולם הדיגיטלי. אך למרבה הצער, לרוב העסקים הקטנים, אין את האמצעים או את המשאבים (הן האנושיים והן התקציביים), כדי ליישם את המהלכים המוצלחים
פרסום ושיווק בפייסבוק
כנראה לא תופתעו לגלות, כי פייסבוק היא פלטפורמת המדיה חברתית המובילה, בכל הנוגע לשימוש על ידי עסקים. למעשה, 41% מהעסקים הקטנים משתמשים בפייסבוק, במסגרת אסטרטגיית השיווק המקוונת שלהם. עם זאת, למרות השימוש הנפוץ בפייסבוק, בעלי עסקים רבים מדווחים כי מאמציהם אינם יעילים, כפי שהיו רוצים. בסקר שנערך בקרב למעלה מ- 3,700 אנשי שיווק, רק 45%
קידום בגוגל – קידום אתרים בגוגל
לא פעם יצא לי לקרוא מאמרים רבים, שטוענים כי קידום אתרים ו-SEO מקומי בפרט, נחשבים לעניין מיושן למדי. בוודאי גם לכם יצא לראות כותרות צעקניות כמו: "SEO מת!" "האם אני עדיין צריך SEO מקומי?" "גוגל נהיה כבר יותר מידי מתוחכם, ש-SEO כבר לא עובד." מידי פעם, כותרות אלו צצות בתעשייה. כתוצאה מכך, עסקים רבים מתקשים
קידום סרטונים ביוטיוב (YouTube)
Pixability (משרד פרסום המתמחה בקמפיינים ביוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר) פרסמה לאחרונה מחקר חדש, שהראה איך 100 המותגים המובילים בעולם, משתמשים ביוטיוב כחלק בלתי נפרד מהמערך השיווקי שלהם. המחקר גילה, כי כמעט כל אחד מהמותגים האלו, מפגין נוכחות חזקה ביוטיוב. המסקנה: השיווק ביוטיוב הוא חלק מהותי מכל אסטרטגיה של שיווק דיגיטלי. אתר יוטיוב הוא למעשה אתר
איך מייצרים אסטרטגיית תוכן שיווקית טובה
כיום, חברות נאבקות כדי לפרסם יותר ויותר תכנים. הן מעסיקות צוותים שלמים, רק כדי לשמר את הקשר עם לקוחותיהן (ולקוחותיהן הפוטנציאליים) ולמלא אחר דרישותיהם וצרכיהם. אך לפני שאתם מניחים כי פרסום תכנים רבים יותר מניב תוצאות טובות יותר, קחו צעד אחד אחורה ווודאו שאסטרטגיית הפרסום שלכם אכן מתואמת אסטרטגיית שיווק התוכן שלכם. אסטרטגיית שיווק מוצקה
השפעת עיצוב אתרים על קידום אתרים
האם אתם חושבים, כי עיצוב אתרים אינו חלק מהותי ממאמצי השיווק שלכם? חברות רבות מאמינות למיתוס זה, שעלול להתברר כטעות קריטית. יתכן שתופתעו לדעת, כי עיצוב אתרים, מעבר לחשיבותו האסתטית, הינו פרמטר חשוב המשפיע על SEO. עם התקדמות הטכנולוגיה והשימוש ההולך וגובר באינטרנט, שיטות עבודה ב-SEO הולכות ומתפתחות. כשאנו מביטים בציפייה קדימה, לקראת שנת 2017,
פרסום ברשתות החברתיות
אם בעבר רשת חברתית התקבלה בהרמת גבה מצד משתמשי אינטרנט סרבנים (כמו "מקושרים", "איי סי קיו" או "מיי ספייס"), היום רשת חברתית נחשבת כדבר שבשגרה. לא יהיה מוגזם מדי לציין, שהיעדר חשבון משתמש באחת מרשתות החברתיות הפופולריות ביותר (נניח, "פייסבוק"), הוא שווה ערך להיעדר טלפון. היות והרשתות החברתיות נחשבות לחלק מהותי מחיי היום-יום בחברה שלנו,
המדריך הבסיסי לקידום אתרים בשנת 2016
האם אתם משתמשים באותן טקטיקות ואסטרטגיות SEO, שהשתמשתם בהן לפני שנה-שנתיים? אם כן, אולי הגיע הזמן להעריך מחדש את האסטרטגיה שלכם. כמומחי קידום אתרים, אנו מודעים לכך שבמהלך השנה האחרונה חלו שינויים משמעותיים בפרמטרים המשפיעים על דירוג במנועי החיפוש. הצלחה כיום ב-SEO אינה מקרית ואינה יכולה להתממש, ללא היכולת להסתגל לשינויים במהירות. המדריך הבא יספק
שיווק באמצעות תוכן – הליבה של קידום אתרים בשנת 2016
הכללים עבור SEO אפקטיבי השתנו בשנים האחרונות. כמומחים בקידום אתרים, נסקור את תמונת המצב הנוכחית של SEO. בנוסף, נסביר איך תוכלו לשפר ולמקסם את התוכן שלכם. פעם, אם הייתם מעוניינים לקדם את האתר שלכם ולשפר את הדירוג שלו במנועי החיפוש, היה עליכם רק "לדחוס" שפע של מילות מפתח בתכנים שלכם. אסטרטגיה זו עבדה במיוחד עבור
טיפים לקידום סרטונים ביוטיוב
3 טיפים שימושיים לקידום אתר ביוטיוב כפי שוודאי שמעתם בעבר, יוטיוב הוא מנוע החיפוש השני בגודלו בכל העולם. משמע, מלבד חברת גוגל (שיוטיוב בבעלותה), לא נעשה שימוש בתדירות כה גבוהה בחודש באף אתר אינטרנט כמו באתר יוטיוב. למעשה, הנתונים הסטטיסטים האחרונים מצביעים על כך שגוגל נחשף ללמעלה מ- 1.1 מיליארד מבקרים ייחודיים בחודש, ויוטיוב כ-