קידום אתרים מקצועי

קידום אתרים מקצועי או קידום אתרים רגיל?

קידום אתרים מקצועי, הוא שונה מאוד מקידום אתרים רגיל. ההבדל הוא בגובה המיקום אליו האתר המקודם יוכל להגיע והכי חשוב,כמה זמן האתר יוכל להישאר במיקום הזה, לאחר שיופסק הקידום הפעיל. קידום אתרים מקצועי מתחלק לכמה חלקים גדולים, אשר מחולקים להרבה חלקים קטנים נוספים, הנה כמה דברים שכדאי לכם לדעת בעניין קידום אתרים מקצועי.

שינויים וביצוע אופטימיזציה על דפי האתר עצמו

קידום אתרים מקצועי מכיר בכך שגוגל ומנועי החיפוש האחרים, מעוניינים לקדם במעלה תוצאות החיפוש, אך ורק אתרים מעולים, אשר מעניקים לגולש בהם, חווית גלישה מצוינת, כמו גם מידע שימושי ואינפורמטיבי, על התחום בו עוסק האתר. לכן חלק ראשון מקידום אתרים מקצועי היא לשפר את התוכן באתר, כמו כן הוספה של תוכן רלוונטי נוסף, אשר יעניק לגולש את כל המידע שהוא צריך וגם ימצא חן בעיני מנועי החיפוש. הסדר של הדברים הוא כזה, שגולשים באים לפני מנועי חיפוש. אם האתר לא יהיה מעניין ורלוונטי לגולשים בו, לא יעזור לאתר להיות מדורג גבוה, הגולשים לא יבצעו קניות ולא יתעניינו בשירותיו. חלק ראשון מקידום אתרים מקצועי חייב להיות תוכן איכותי, אתר ללא תוכן איכותי, לא יתקדם בתוצאות החיפוש.

בחירה נכונה של מילות מפתח לקידום האתר

אחד החלקים החשובים ביותר מקידום אתרים מקצועי הוא להחליט באיזה מילות חיפוש, כדאי לקדם את האתר. לא כל אתר כדאי לקדם בכל מילות החיפוש. בנושא הזה צריכים להיות מאוד זהירים, הרי כל מילת מפתח נוספת עולה עוד כסף או זמן השקעה. חברות העוסקות בקידום אתרים מקצועי, יודעות לחסוך ללקוח כסף מיותר ולכוון אותו למילות חיפוש רלוונטיות, כאלו שיניבו מכירות וכאלו שבאמת ניתן להיות בהן בעמוד ראשון. דוגמה: בעל עסק קטן המוכר רהיטים, עם אתר בסיסי ופשוט המציג את המוצרים שלו לעולם לא יוכל להיות ראשון במילת חיפוש "רהיטים", לכן גם אין טעם לבזבז כסף על קידום האתר במילה "רהיטים". חברת קידום אתרים מקצועי, תסביר ללקוח שלבצע פעולות קידום במילה "רהיטים", זאת פעולה מיותרת, שסיכוייה להצליח נמוכים ועלותה הכספית תרקיע שחקים. קידום אתרים מקצועי במקרה הזה יהיה לבחור מילות מפתח קלות יותר כגון: "שולחן משרדי" או "רהיטים לבית" בהן האתר כן יוכל להופיע בין תוצאות החיפוש הראשונות. מילות חיפוש בעלות שתי מילים ויותר, אלה מילות חיפוש ממוקדות יותר לפעולת קנייה, הרי לקוח הרושם בחיפוש "רהיטים" לאו דווקא רוצה לקנות רהיטים, אך מי שרושם "שולחן משרדי", ככל הנראה מחפש לקנות שולחן למשרד. בשורה תחתונה, עדיף להשקיע בקידום אתרים מקצועי ולא להתפשר על קידום אתרים בסיסי, שבסוף יעלה יותר.

קישורים חיצוניים

חלק משמעותי נוסף מקידום אתרים מקצועי הוא השגת קישורים חיצוניים איכותיים. כל אחד יכול להשיג קישורים חיצוניים, בסך הכל צריך לרשום: "הוסף אתר" בגוגל ותקבלו רשימה של מקומות בהם ניתן להוסיף קישור. הבעיה היא שאיכות הקישורים הללו היא נמוכה מאוד והערך שלהם בעיני גוגל ושאר מנועי החיפוש הוא זניח לחלוטין. קידום אתרים מקצועי הוא כזה המשיג לאתר המקודם, שילוב רחב של קישורי איכות מדפי תוכן רלוונטיים, מאמרים מקצועיים וקישורים מאתרים מאותו התחום. להשיג קישורים איכותיים זאת עבודה לא פשוטה בכלל, לכן מומלץ מאוד לעבוד אך ורק עם חברות הנותנות שירות מעולה ועוסקות בקידום אתרים מקצועי ולא רק מקדמות אתרים באינטרנט.