פרסום באתרים ישראלים מובילים

אחד הדברים הראשונים שלומדים בתחום האינטרנט או בתחום הפרסום בכלל, הוא לנסות להגיע לכמה שיותר לקוחות, בכמה שיותר דרכים. הרעיון הוא לא להציף את האינטרנט בחומר פרסומי מיותר ולא ממוקד אלא בדיוק להיפך, לאתר היכן בדיוק נמצאים הלקוחות הפוטנציאלים של העסק ולפנות אליהם בכל אותם המקומות. אם הלקוחות הפוטנציאלים של העסק הם לצורך הדוגמה: בני 18-28, גרים באזור המרכז, לובשים משקפיים וחולים על מחשבים, הרעיון הוא לאתר את כל אותם המקומות בהם גולשים אותם אנשים, העונים על הדרישות הללו ולהציג להם את המסרים הפרסומיים. בדוגמה הספציפית הזו, היינו מנסים את וואללה משחקים, כפלטפורמה פרסומית מתאימה.

בדיוק למטרה זו, הקמנו את מחלקת פרסום באתרים ישראלים מובילים, שתפקידה לאתר את הלקוחות הפוטנציאלים של העסק המפרסם ולבנות את המסר הפרסומי הממוקד ביותר, כדי להפנותו לאותם לקוחות.

פרסום באתרים ישראלים מובילים- סוגים:
החלק של פרסום באתרים ישראלים מובילים, כולל בתוכו המון מרכיבים, אבל כדי לנסות להבהיר,נניח שהוא מתחלק לשני חלקים עיקריים:

א. פרסום בקישורים ממומנים Google adwords – הקישורים הממומנים הולכים ותופסים חלק הולך וגדל בתחום הפרסום בכלל ובתחום הפרסום באתרים ישראלים מובילים בפרט. הקישורים הממומנים מציעים פרסומות ממוקדות לפי מילות חיפוש ספציפיות, הנקבעות על ידי הלקוח המפרסם ונמצאים בצד שמאל ומעל התוצאות חיפוש במנוע החיפוש גוגל, בנוסף הקישורים הממומנים נמצאים בכל אותם האתרים שלוקחים חלק ברשת הפרסום של גוגל, כאשר גם שם הפרסומות מותאמות אסטרטגית לפי מילות חיפוש שנקבעו מראש על ידי הלקוח המפרסם. הקישורים הממומנים הם חלק גדול מאוד מאסטרטגיית פרסום באתרים ישראלים מובילים ונחשבים כיעילים מאוד.

ב. חלק גדול וחשוב לא פחות מפרסום באתרים ישראלים מובילים הוא פרסום באתרי תוכן גדולים, בעלי תנועה מאסיבית של גולשים, כאשר הייחוד של אותם אתרים, הוא שהם כוללים בתוכם נושאים רבים ושונים, כך שמושכים קהל גולשים מאוד מגוון. אם נשתמש בדוגמה שלנו, האתר Walla הוא אתר בעל תנועה עצומה של גולשים, כאשר הוא מפולח להמון מדורים בעלי תחומי עניין שונים, כך שאם נרצה לפרסם לקהל היעד אותו תיארנו קודם, נפרסם ב-Walla מחשבים, mako דיגיטל וכדומה. פרסום באתרים ישראלים מובילים הוא תת ענף מאוד יעיל בעולם הפרסום באינטרנט.


נשמח לשמוע את דעתכם על המאמר

תגובות התפרסמו למאמר זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *