שיווק במדיה חברתית – למה דף הפייסבוק שלכם הוא לא רציני

זה לא תמיד נעים לשמוע, אבל מבט חטוף על מרבית הדפים העסקיים בפייסבוק – אלה שמסתמכים על הרשת החברתית בשיווק העסק שלהם – מגלה שהדף הוא, איך לומר זאת בעדינות, ממש לא רציני.

.

אל תיעלבו! אנחנו כאן בכדי לעזור לכם לשפר את נוכחות הפייסבוק שלכם ולקדם את העסק שלכם קדימה. אז מה הן הטעויות המביכות שרבים כל כך מאיתנו עושים? הנה הרשימה השחורה:

1. פרסום תוכן לא קשור

כולנו מוצפים מדי יום, אם זה דרך המייל או דרך הרשתות החברתיות, בתמונות אינספור של חתולים יוצאי דופן, ילדים מצחיקים, מוצרים הזויים ונופים עוצרי נשימה. זה נחמד, אבל זה לא אומר שאנחנו צריכים לחלוק אותן שוב בפומבי מעל גבי הדף העסקי שלנו, גם אם זה מפתה לקצור בעזרתן עוד לייק אחד. אנחנו ממליצים לכם להשתדל קצת יותר ולמצוא תמונות ויראליות שבאמת רלוונטיות לעסק שלכם. סוכנות נסיעות? תמונות נוף זה יופי. מספרת חיות? החתול ההזוי מתחבר.

חשיבות של תוכן רלוונטי לקידום נכון

.

אנחנו בטוחים שהבנתם את העיקרון.

2. תמונת הכותרת של העמוד שלכם

אם לא עשיתם את המינימום ודאגתם לתמונה מייצגת, באיכות טובה ורלוונטית לעסק שלכם, המשהו ששמתם "בינתיים" הוא הדבר שיקבל את פניהם של האוהדים בדף שלכם ומה שיראו אוהדים פוטנציאליים כתמונה מייצגת שלכם.
אם ישנם שלושה חוקים בסיסיים לגבי תמונת הכותרת שלכם, הם אלה:

  • שמים תמונה באיכות גבוהה > פייסבוק משתמש בתמונה בגודל של 851X315 פיקסלים ושימוש בתמונה קטנה יותר ימתח אותה על גבי המסך לתוצאה מטושטשת ומזעזעת.
  • שמים תמונה שמייצגת אתכם > תמונת צוות, גרפיקה המציגה את הלוגו שלכם, תמונות מוצר או כל תמונה שיכולה לספר מי אתם ומה אתם עושים.
  • שמים תמונה עדכנית. תרגשו אותנו! תחדשו! תעדכנו! > אין סיבה להשאיר את אותו שלט חוצות שם למעלה במשך חודשים. גיוון זה שם המשחק.

3. הקישור לדף שלכם אינו אישי

מה תעדיפו לחלוק עם הלקוחות שלכם? קישור כזה:

www.facebook.com/pages/my-page/5478529871238

או כזה?

www.facebook.com/my-page

ואיזה סוג קישור קל יותר לדעתכם לפרסם בחומר מודפס או בסרטונים?
אז שימו פעמיכם אל:

www.facebook.com/username

ואם יש לכם יותר מ-25 לייקים, רוב הסיכויים שפייסבוק יתן לכם לבחור כתובת ידידותית לעמוד שלכם, בתנאי שמישהו אחר לא תפס אותו קודם.

דף עסק יצוגי בפייסבוק

4. שירות הלקוחות שלכם לוקה בחסר

קל ללחוץ לייק. קצת יותר מאתגר לגשת לעמוד שלכם וממש לכתוב תגובה. אז העריכו את המאמץ שעושה הקורא שלכם ולחצו לייק או הגיבו על מה שיש לו להגיד. זכרו שאם תרצו בכך או לא, דפי פייסבוק עסקיים הפכו בימינו לאופצית גישה מהירה לשירות לקוחות/מחלקת פניות הציבור. אם למישהו יש תלונה או שאלה והוא פרסם אותה קבל עם ועדה בפייסבוק, הזדרזו להראות שאין כמוכם בשירות לקוחות וענו לו מהר ככל האפשר.

5. קישורי טקסט לא מקצועיים

כשאתם חולקים קישור עם האוהדים שלכם על גבי דף הפייסבוק, לאחר כמה שניות מופיעה שם תיבת תצוגה גדולה וויזואלית ובה תמונה של הקישור אליו אתם שולחים אנשים. אז למה אנשים לא מוחקים את קישור הטקסט המכוער למעלה? רוב הסיכויים שהם פשוט לא חשבו על זה. אז בשביל זה יש לכם אותנו. זה מרושל, לא מקצועי ולא יפה.

6. תמונת הפרופיל שלכם לא משהו

תמונת פרופיל מקצועית בפייסבוק

.

גם אם לחצו לכם לייק, רוב הסיכויים שהאוהד הטרי שלכם לא יבקר בדף שלכם מיוזמתו פעמיים ביום. זאת אומרת שהפעם הבאה שהוא יפגוש אתכם תהיה בעדכוני החדשות שלו. ואיך אתם מיוצגים שם למעלה בקטן? נכון מאוד, על ידי תמונת הפרופיל שלכם. אז דאגו לכך שהיא יפה, ממוקדת וברורה, שיזהו מייד במי מדובר ושהשטח הקטנטן שמוצע לכם גם ככה לא יתמלא בטקסט מיותר שצריך בשבילו זכוכית מגדלת. לוגו ברור וקל לזיהוי הוא הבחירה הטובה ביותר בשבילכם.
ישנן עוד הרבה דוגמאות לטעויות שקל לעשות וגם קל לתקן אבל אנחנו אוהבים להתמקד בעיקר. דף הפייסבוק העסקי שלכם נוצר כדי להעביר את המסר שהעסק שלכם הוא הדבר הנכון הבא בתחום ופייבסוק בינתיים שולטת בכל הקשור לשיווק במדיה החברתית.

אז קדמו את עצמכם בפייסבוק! הצעד הראשון? דף שנראה רציני.


נשמח לשמוע את דעתכם על המאמר

תגובות התפרסמו למאמר זה

One Response to שיווק במדיה חברתית – למה דף הפייסבוק שלכם הוא לא רציני

  1. טיפים מועילים לדפי עסק בתחילת דרכם. הייתי מוסיף שחייבים לבחור גם שם דף שמתד אחד רלבנטי לעסק ומצד שני משולבת בו מילת מפתח שיש לה גם שימוש באתר העסק. צריך לזכור שאת שם דף העסק ניתן לשנות עד שהדף מגיע ל-100 אוהדים ראשונים.

    הגב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *