מה זה פינטרסט, איך הוא קשור לעסקים ומה בינו לבין קידום אתרים אורגני.
הנה כמה טיפים וקווים מנחים שיעזרו לכם בשימוש שלכם בפינטרסט
קידום אורגני – איך להשתמש בפינטרסט, ולמה
שיווק במדיה חברתית – למה דף הפייסבוק שלכם הוא לא רציני
זה לא תמיד נעים לשמוע, אבל מבט חטוף על מרבית הדפים העסקיים בפייסבוק – אלה שמסתמכים על הרשת החברתית בשיווק העסק שלהם – מגלה שהדף הוא, איך לומר זאת בעדינות, ממש לא רציני. אל תיעלבו! אנחנו כאן בכדי לעזור לכם לשפר את נוכחות הפייסבוק שלכם ולקדם את העסק שלכם קדימה. אז מה הן הטעויות המביכות שרבים כל כך מאיתנו עושים? הנה הרשימה השחורה.
שיווק בפיסבוק – למה אנשים לא אוהבים את דף הפייסבוק שלך?!
אין דבר משמח יותר עבור בעל עסק המחזיק דף פייסבוק (או זה המקדם אותו עבורו) מלראות את מספר הלייקים והעוקבים גדל. אתם שמחים לדעת שמאמצי השיווק שלכם עובדים וחוגגים כל נקודת מפנה עם המעריצים שלכם מעל דף הפייסבוק עצמו.
אבל מה קורה כשמישהו (אללי!) לוחץ על "Unlike" או "הסתר"?
עשה ואל תעשה בפייסבוק: באילו תמונות אסור להשתמש בפרסום ממומן
אם החלטתם להתנסות במודעות ממומנות כדרך לפרסם את העסק שלכם בפייסבוק, אינכם לבד. עסקים רבים פונים לאפשרות זו, על אף הרתיעה הטבעית מלשלם על דברים שבעבר קיבלנו בחינם. היום, פרסום סטטוס בדף הפייסבוק שלכם יגיע רק לאחוז מסויים מהאוהדים שלכם, וזאת באדיבות פייסבוק. התחושה הזו של חוסר שליטה היא מכוונת ונועדה על מנת לאפשר לפייסבוק
כלים לקידום אתרים – הוספת מיקרו דאטה למתכון
מאז שבגוגל החליטו לצאת בפרויקט המידע המובנה – Microdata – בשיתוף עם http://www.schema.org/ , הפרטים באתרי האינטרנט נהפכו ברורים וקריאים יותר ל"עכבישים" של מנועי החיפוש והמנוע הראשי והמעניין מכולם גוגל. מה זה נותן לנו בעצם? ואיך איך נגדיר לגוגל מהו מתכון?
שיווק בפייסבוק כחלק מקידום אתרים
היום, לכל חומר ניקוי יש דף מעריצים בפייסבוק. הגולש הממוצע מוצף בפניות והצעות וחיזורים ואין שום סיבה שהוא יחליט לבלות את זמנו הווירטואלי דווקא במחיצת המותג שלך. אין שום סיבה? בודאי שיש. בעזרת כמה טיפים וטריקים, והגיון בריא, נראה לכם כיצד לקחת דף פייסבוק עסקי משמים ולהפוך אותו למקום ייחודי ושוקק חיים. הסיסמא: "הניעו אותם לפעולה".
קידום אתרים בגוגל באמצעות תוכן – חלק ב'
בחלק א' של המאמר עסקנו בקידום אתרים בגוגל באמצעות תוכן. הפעם נתרכז בדרכים שיכולות לעזור לנו לעורר את ההשראה מתרדמת חוסר היצירתיות שלה.
קידום אתרים ועבודה מהבית
בתחום העבודה ברשת, בין אם זה קידום אתרים , עיצוב אתרים, שיווק ברשת או תחומים נוספים, מקובל מאוד שרבים מהעובדים הם פרילנסרים. בעולם שבו כל אדם הוא עולם ומלואו, גם הפרילנסרים אינם זהים אבל יש ביניהם כמה קווי דמיון. אחד מהם הוא שהם, ברוב הפעמים, עובדים מהבית. כשם שבתיהם שונים זה מזה, כך גם צורת
קידום בגוגל באמצעות תוכן – חלק א'
מצד אחד הסברנו לכם כבר כמה חשוב שיהיה לכם באתר תוכן עדכני . מצד שני, ברור לכולנו כמה חשוב שהתוכן יהיה גם איכותי. עכשיו נותר רק לתהות איך מוצאים מספיק נושאים לכתוב עליהם בשביל כל הכתיבה האיכותית והעדכנית הזו.
בשביל כל מי שנאבק ומתקשה למצוא מה לכתוב – הנה כמה פתרונות שיעזרו לכם להמשיך ליצור חומר עדכני ואיכותי לאתרים שלכם.
קידום אתרים באמצעות תוכן – גם בעסקי האינטרנט טרי זה טוב
השקעת בבניה של אתר חדש, עיצבת אותו בצורה מרהיבה וחדשנית, חשבת על מיתוג על קהל-יעד, הצבעים נכונים, הפונטים מדויקים, אין תקלות ואין טעויות והשימוש בו נוח ומזמין. זהו, אפשר לשבת בנחת ולהירגע. נכון?
אז זהו, שלא.
כל מה שעשית עד עכשיו זה לבנות דוכן בשוק, אבל עכשיו צריך לחשוב על הפירות והירקות – וכל מי שהתעסק אי פעם עם פירות וירקות יודע שהם הכי טובים כשהם טריים.